Пошуковий запит: (<.>A=Перова Г$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 15
Представлено документи з 1 до 15
|
1. |
Мірошниченко Н. С. Медичне діагностування на основі нейромережних технологій [Електронний ресурс] / Н. С. Мірошниченко, Г. І. Перова // Прикладная радиоэлектроника. - 2017. - Т. 16, № 1-2. - С. 46-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Prre_2017_16_1-2_8
|
2. |
Перова Г. О. Аналіз спеціальних фізичних вправ для усунення дефектів під час виконання класичного танцю [Електронний ресурс] / Г. О. Перова // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Мистецтвознавство. - 2018. - № 1. - С. 79-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPUm_2018_1_15 Проаналізовано спеціальні фізичні вправи для усунення дефектів під час виконання класичного танцю. Встановлено, що поряд із регулярними вправами з класичного екзерсису вправи для розвитку танцювального кроку, покращення розгорнутості, розтягування м'язів стегна та зміцнення м'язів спини, що забезпечують правильну поставу, розвитку фізичних якостей для покращення якості стрибків і рухливості хребетного стовпа відіграють дуже важливу роль під час вдосконалення техніки класичного танцю, впливаючи і на формування пластичної виразності та емоційної чуйності стосовно музичного матеріалу.
|
3. |
Перова Г. О. Сучасні вимоги до викладання класичного танцю у вищих навчальних мистецьких закладах [Електронний ресурс] / Г. О. Перова // Молодий вчений. - 2018. - № 2(1). - С. 152-155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2018_2(1)__37
|
4. |
Перова Г. О. Еволюція танцю на пуантах у діяльності балетмейстерів ХІХ – ХХ століття [Електронний ресурс] / Г. О. Перова // Актуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури. - 2018. - Вип. 40. - С. 394-400. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apitphk_2018_40_49
|
5. |
Перова Г. О. Формування та розвиток техніки виконання на пуантах у класичному танці [Електронний ресурс] / Г. О. Перова // Мистецтвознавчі записки. - 2018. - Вип. 33. - С. 266-272. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mz_2018_33_35
|
6. |
Перова Г. О. Балет "Лускунчик" редакції В. Вайнонена: генезис та композиція [Електронний ресурс] / Г. О. Перова // Актуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури. - 2018. - Вип. 41. - С. 186-192. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apitphk_2018_41_24
|
7. |
Перова Г. О. Вплив професійно-прикладної фізичної підготовки на розвиток технічних якостей хореографа [Електронний ресурс] / Г. О. Перова // Культура і сучасність. - 2018. - № 2. - С. 141-147. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Kis_2018_2_25
|
8. |
Перова Г. О. Наукове осмислення українського народного танцю: від витоків до сьогодення [Електронний ресурс] / Г. О. Перова // Мистецтвознавчі записки. - 2018. - Вип. 34. - С. 190-198. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mz_2018_34_24
|
9. |
Перова Г. О. Балети В. Вронського на музику українських композиторів в контексті розвитку балетного театру України [Електронний ресурс] / Г. О. Перова // Міжнародний вісник: Культурологія. Філологія. Музикознавство. - 2018. - Вип. 2. - С. 260-264. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mvkfm_2018_2_48
|
10. |
Перова Г. О. Становлення танцю модерн: від індивідуальних стилів до шкіл [Електронний ресурс] / Г. О. Перова, Л. В. Гладка // Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. Мистецтвознавство. - 2019. - Вип. 32. - С. 94-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrkm_2019_32_17
|
11. |
Перова Г. О. Реставрація балетів ХІХ століття як тренд [Електронний ресурс] / Г. О. Перова, Л. В. Гладка // Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. Мистецтвознавство. - 2019. - Вип. 30. - С. 53-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrkm_2019_30_11
|
12. |
Перова Г. О. Формування авторського балетмейстерського стилю Іржи Кіліана у 1970-х роках [Електронний ресурс] / Г. О. Перова, Л. Ф. Хоцяновська // Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. Мистецтвознавство. - 2020. - Вип. 36. - С. 169-173. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrkm_2020_36_28 Проаналізовано початок балетмейстерської творчості І. Кіліана у 1970-х рр. та виявлено основні риси авторського стилю, серед яких - поєднання класичного та сучасного танцю. Вказано на риси балетмейстерського стилю: іронічність у ставленні до консервативності класичного балету; відсутність складного змістовного та ідейно-емоційного навантаження творів; перевага безсюжетності, малих форм, балетів на одну дію; акцентування на почуттях та емоціях. Балетмейстер вважає, що танець повинен народжуватися з музики, але створювати власні образи. Ірижи Кіліан кристалізував авторський балетмейстерський стиль, який має послідовників і прихильників по всьому світу.
|
13. |
Хоцяновська Л. Ф. Інтерпретація оперних творів на українській балетній сцені [Електронний ресурс] / Л. Ф. Хоцяновська, Г. О. Перова // Танцювальні студії. - 2021. - Т. 4, № 2. - С. 144-151. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ds_2021_4_2_7
|
14. |
Перова Г. О. Імпровізація в хореографії: історико-хронологічні та соціальні ракурси [Електронний ресурс] / Г. О. Перова, О. О. Майбенко // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. - 2022. - № 2. - С. 142-147. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdakkkm_2022_2_24
|
15. |
Перова Г. О. Твори Лесі Українки на вітчизняній балетній сцені [Електронний ресурс] / Г. О. Перова, Л. Ф. Хоцяновська // Мистецтвознавчі записки. - 2022. - Вип. 42. - С. 29-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mz_2022_42_7
|